Benvolgudes i benvolguts!

I ja hi tornem a ser! I ja estem aquí amb un especial #innovaTecnocampus, amb les entrades del blog que hem pensat eren més singulars per un inici de curs.

Podem ser professor més o menys proactius en afegir canvis a les nostres assignatures però  tant en un cas com en l’altre hi ha un munt de temes que ara, segur, tenim en compte:

De l’assignatura, tant en relació a les classes presencials com el temps no presencial: penso en un cronograma que detalli de les setmanes lectives:

  • quins objectius tenim per a cada una
  • quines activitats ens han de resoldre els estudiants per aconseguir aquests objectius
  • i de quina valorem les activitats.
  • Què els proposo llegir?
  • Quin rol pretenc tinguin els estudiants a l’aula?
  • Quines activitats puc relacionar i treballar amb professors d’altres assignatures en el mateix trimestre?

Volem oferir-vos idees, eines, exemples sobre metodologia, sobre multimèdia i sobre Moodle que us ajudin en el plantejament de les vostres assignatures.

Posem totes les cartes sobre de la taula….. i en seguim buscant més!

Add a Comment

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Captcha *