Benvolgudes i benvolguts!
|I ja hi tornem a ser! I ja estem aquí amb un especial #innovaTecnocampus, amb les entrades del blog que hem pensat eren més singulars per un inici de curs.
Podem ser professor més o menys proactius en afegir canvis a les nostres assignatures però tant en un cas com en l’altre hi ha un munt de temes que ara, segur, tenim en compte:
De l’assignatura, tant en relació a les classes presencials com el temps no presencial: penso en un cronograma que detalli de les setmanes lectives:
- quins objectius tenim per a cada una
- quines activitats ens han de resoldre els estudiants per aconseguir aquests objectius
- i de quina valorem les activitats.
- Què els proposo llegir?
- Quin rol pretenc tinguin els estudiants a l’aula?
- Quines activitats puc relacionar i treballar amb professors d’altres assignatures en el mateix trimestre?
Volem oferir-vos idees, eines, exemples sobre metodologia, sobre multimèdia i sobre Moodle que us ajudin en el plantejament de les vostres assignatures.
Posem totes les cartes sobre de la taula….. i en seguim buscant més!